Wednesday, August 13, 2014

Salam raya dari saya.

Terima kasih buat teman.
Jauh sudah kita tempuhi ranjau kehidupan.
Kini,
Gelak tawa sudah tiada.
Ada yang sudah punya istana.
Sudah punya cahaya mata.
Masing-masing telah bahagia.
Aku,
Masih mengkaji entah apa yang aku sendiri tak pasti.
Masih terkapai mencari tujuan dan haluan kehidupan.
Masih mentah dalam merancang masa depan.
Terima kasih untuk gelak tawa bersama.
Kenangan yang masih segar dalam jiwa.
Terkadang rindu ingin bersama untuk sering bersua muka.
Semoga kalian tetap ceria dengan apa yang kalian ada.
Hargai setiap benda yang kalian punya.
Maaf untuk segala janji yang mungkin tidak pernah aku tepati.
Maaf untuk kata maki yang keluar dari celah gigi.
Maaf untuk segala pukulan yang aku beri.
Usah di simpan dalam hati.
Usah di ingati.
Biarkan waktu menelan kenangan pahit itu pergi.
Masih ada masa untuk aku mengucapkan salam aidilfitri.

Lots of love : Zulkipli Sahudi

No comments:

Post a Comment